Informacje o logowaniu do Internetowej Obsługi Kontrahentów (IOK)
Internetowa Obsługa Kontrahentów (IOK) umożliwia właścicielom oraz najemcom lokali komunalnych (w oparciu ważną umowę) dostęp do informacji o posiadanym (wynajmowanym) lokalu, takich jak: salda opłat, naliczenia, wpłaty, stany wodomierzy (z możliwością wprowadzenia odczytu) itp.
Aby uzyskać dostęp do IOK, należy wypełnić formularz (wniosek) o wydanie hasła, który dostępny jest w następnej opcji. We wniosku należy podać adres lokalu.
Identyfikator oraz hasło zostanie przesłane drogą mailową, po wcześniejszym potwierdzeniu tożsamości składającego wniosek.
Podczas pierwszego logowania, należy zapoznać się z Regulaminem IOK i zaakceptować go. Również należy dokonać zmiany hasła dostępu, poprzez dwukrotne podanie nowego hasła.
Poniżej do pobrania Regulamin IOK.