ZASTĘPCA KIEROWNIKA
AGNIESZKA ZWIERZ
PREZES PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
W SŁUPSKU
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
Zastępca kierownika
w pełnym wymiarze czasu pracy
Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony z możliwością przedłużenia
- Wymagania :
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej bądź obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe kierunkowe lub wyższe z uzupełnieniem kierunkowym,
- doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata na stanowisku kierowniczym w danej specjalności,
- umiejętności zawodowe: znajomość przepisów ustawy o własności lokali w zakresie Wspólnot,
- mile widziane doświadczenie w zakresie zarządzania nieruchomościami.
- Wymagania dodatkowe:
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- umiejętność współpracy z klientami,
- odpowiedzialność,
- kreatywność,
- rzetelność,
- terminowość,
- dokładność,
- komunikatywność,
- umiejętność argumentowania,
- dyspozycyjność,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- pewność siebie i motywacja do pracy.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
Do głównych zadań na ww. stanowisku należy m.in.:
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania wspólnot mieszkaniowych,
w tym ustaw: o własności lokali, o gospodarce nieruchomościami, Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi do ustawy, Kodeks cywilny, Prawo energetyczne
i innych przepisów, w szczególności o utrzymaniu czystości, zużyciu wody
i odprowadzaniu ścieków, o ochronie przyrody itd., - umiejętność wyszukiwania, interpretacji i stosowania orzecznictwa sądów
w wymienionym zakresie, - znajomość przepisów prawa miejscowego wydawanych przez Radę Miejską
i Prezydenta Miasta, - przygotowywanie umów na wykonanie prac budowlanych, konserwacyjnych, porządkowych itp. zawieranych przez wspólnoty mieszkaniowe z kontrahentami.
- współpraca z podmiotami świadczącymi usługi budowlane w trakcie realizacji prac budowlanych w tym organizowanie odbiorów technicznych, sprawdzanie prawidłowości i jakości wykonywanych prac,
- przygotowywanie dokumentacji i przeprowadzanie postępowań z zakresu zlecania prac w imieniu wspólnoty mieszkaniowej,
- kierowanie zespołem administratorów w zakresie: wydawania poleceń, nadzoru
i kontroli wykonania pracy, - kontrola realizacji decyzji podejmowanych przez wspólnoty mieszkaniowe,
- zatwierdzanie formalne lub merytoryczne dokumentów wynikłych z działalności gospodarczej wspólnot mieszkaniowych,
- uczestniczenie w wizjach lokalnych, oględzinach prowadzonych w terenie,
- współpraca z Wydziałami Urzędu Miasta w sprawach nieruchomości, przygotowywanie pism i wniosków dotyczących zakresu pracy do władz samorządowych Miasta Słupska oraz innych osób i instytucji,
- podejmowanie działań na rzecz regulacji stanów prawnych w nieruchomościach,
- przyjmowanie interesantów i udzielanie wyjaśnień właścicielom i zarządom wspólnot w sprawach związanych z funkcjonowaniem wspólnot mieszkaniowych i pracą administratorów,
- przygotowywanie pism do zarządów wspólnot mieszkaniowych i do właścicieli lokali.
- Warunki pracy na stanowisku:
- intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi
- długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej,
- praca wykonywana wewnątrz budynku i w terenie.
Wymagane dokumenty:
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów
lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów), - kserokopie świadectw pracy dokumentujący wymagane roczne doświadczenie lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni z praw publicznych,
- klauzula informacyjna w procesie rekrutacji (RODO).
Prezes Spółki może w każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- pocztą e-mail na adres: rekrutacja@pgm.slupsk.pl
Termin składania dokumentów od 15.11.2022 do 05.12.2022 roku do godz. 9.00
Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej: www.pgm.slupsk.pl
Dokumenty aplikacyjne kandydatów biorących udział w rekrutacji, którzy nie zostali zatrudnieni, będą do odebrania w Dziale Kadr przez okres 14 dni od zakończenia rekrutacji. Po tym terminie zostaną zniszczone przez Komisję rekrutacyjną
pliki do pobrania: