Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku

Przejdź do treści Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Menu główne

AGNIESZKA ZWIERZ

PREZES PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
W SŁUPSKU
OGŁASZA NABÓR

na wolne stanowisko pracy

Zastępca kierownika

w pełnym wymiarze czasu pracy

Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony z możliwością przedłużenia

  1. Wymagania :
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej bądź obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie wyższe kierunkowe lub wyższe z uzupełnieniem kierunkowym,
  • doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata na stanowisku kierowniczym w danej specjalności,
  • umiejętności zawodowe: znajomość przepisów ustawy o własności lokali w zakresie Wspólnot,
  • mile widziane doświadczenie w zakresie zarządzania nieruchomościami.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • umiejętność współpracy z klientami,
  • odpowiedzialność,
  • kreatywność,
  • rzetelność,
  • terminowość,
  • dokładność,
  • komunikatywność,
  • umiejętność argumentowania,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odporność na stres,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • pewność siebie i motywacja do pracy.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

Do głównych zadań na ww. stanowisku należy m.in.:

  • znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania wspólnot mieszkaniowych,
    w tym ustaw: o własności lokali, o gospodarce nieruchomościami, Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi do ustawy, Kodeks cywilny, Prawo energetyczne
    i innych przepisów, w szczególności o utrzymaniu czystości, zużyciu wody
    i odprowadzaniu ścieków, o ochronie przyrody itd.,
  • umiejętność wyszukiwania, interpretacji i stosowania orzecznictwa sądów
    w wymienionym zakresie,
  • znajomość przepisów prawa miejscowego wydawanych przez Radę Miejską
    i Prezydenta Miasta,
  • przygotowywanie umów na wykonanie prac budowlanych, konserwacyjnych, porządkowych itp. zawieranych przez wspólnoty mieszkaniowe z kontrahentami.
  • współpraca z podmiotami świadczącymi usługi budowlane w trakcie realizacji prac budowlanych w tym organizowanie odbiorów technicznych, sprawdzanie prawidłowości i jakości wykonywanych prac,
  • przygotowywanie dokumentacji i przeprowadzanie postępowań z zakresu zlecania prac w imieniu wspólnoty mieszkaniowej,
  • kierowanie zespołem administratorów w zakresie: wydawania poleceń, nadzoru
    i kontroli wykonania pracy,
  • kontrola realizacji decyzji podejmowanych przez wspólnoty mieszkaniowe,
  • zatwierdzanie formalne lub merytoryczne dokumentów wynikłych z działalności gospodarczej wspólnot mieszkaniowych,
  • uczestniczenie w wizjach lokalnych, oględzinach prowadzonych w terenie,
  • współpraca z Wydziałami Urzędu Miasta w sprawach nieruchomości, przygotowywanie pism i wniosków dotyczących zakresu pracy do władz samorządowych Miasta Słupska oraz innych osób i instytucji,
  • podejmowanie działań na rzecz regulacji stanów prawnych w nieruchomościach,
  • przyjmowanie interesantów i udzielanie wyjaśnień właścicielom i zarządom wspólnot w sprawach związanych z funkcjonowaniem wspólnot mieszkaniowych i pracą administratorów,
  • przygotowywanie pism do zarządów wspólnot mieszkaniowych i do właścicieli lokali.

 

  1. Warunki pracy na stanowisku:
  • intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi
  • długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej,
  • praca wykonywana wewnątrz budynku i w terenie.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów
    lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów),
  • kserokopie świadectw pracy dokumentujący wymagane roczne doświadczenie lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni z praw publicznych,
  • klauzula informacyjna w procesie rekrutacji (RODO).


Prezes Spółki może w każdym etapie unieważnić procedurę naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

Termin składania dokumentów od 15.11.2022 do 05.12.2022 roku do godz. 9.00

Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej: www.pgm.slupsk.pl

Dokumenty aplikacyjne kandydatów biorących udział w rekrutacji, którzy nie zostali zatrudnieni, będą do odebrania w Dziale Kadr przez okres 14 dni od zakończenia rekrutacji. Po tym terminie zostaną zniszczone przez Komisję rekrutacyjną

 

 pliki do pobrania:

powrót do góry strony