Inspektor ds technicznych
AGNIESZKA ZWIERZ
PREZES PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
W SŁUPSKU
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
Inspektor ds. technicznych
w pełnym wymiarze czasu pracy.
Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony z możliwością przedłużenia
- Wymagania :
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej bądź obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe / średnie techniczne (murarsko-tynkarskie, dekarskie),
- mile widziane uprawnienia budowlane
- doświadczenie zawodowe: w zakresie nadzorowania i rozliczania robót remontowych, bieżącej konserwacji oraz usuwania awarii w zakresie prac murarsko-tynkarskich, dekarskich,
- posiadanie uprawnień budowlanych do pełnienia szerokich funkcji w budownictwie (kierownik budowy, inspektor nadzoru)
- znajomość programu do kosztorysowania RODOS, pakietu Microsoft Office,
- ogólny staż pracy: minimum 1 rok,
- Wymagania dodatkowe:
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- umiejętność współpracy z klientami,
- odpowiedzialność,
- kreatywność,
- rzetelność,
- terminowość,
- dokładność,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres,
- pewność siebie i motywacja do pracy
- Opis stanowiska:
Do głównych zadań na ww. stanowisku należy m.in.:
- nadzór nad realizacją prac remontowych i bieżącej konserwacji w branży ogólnobudowlanej, murarsko-tynkarskiej, dekarskiej,
- sporządzanie opinii technicznych,
- wydawanie warunków technicznych,
- rozpatrywanie pisemnych wniosków i udzielanie odpowiedzi,
- sporządzanie kosztorysów inwestorskich,
- Warunki pracy na stanowisku:
- intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi,
- praca wykonywana wewnątrz budynku i w terenie
Wymagane dokumenty:
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów
lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów), - kserokopie świadectw pracy dokumentujący wymagane roczne doświadczenie lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych;
o korzystaniu z pełni z praw publicznych, - klauzula informacyjna w procesie rekrutacji (RODO).
Prezes Spółki może w każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- pocztą e-mail na adres: rekrutacja@pgm.slupsk.pl
Termin składania dokumentów od 19.02.2024 do 29.03.2024 roku do godz. 9.00
Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej: www.pgm.slupsk.pl
Dokumenty aplikacyjne kandydatów biorących udział w rekrutacji, którzy nie zostali zatrudnieni, będą do odebrania w Dziale Kadr przez okres 14 dni od zakończenia rekrutacji. Po tym terminie zostaną zniszczone przez Komisję rekrutacyjną
pliki do pobrania: