Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku

Przejdź do treści Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Menu główne

AGNIESZKA ZWIERZ

PREZES PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
 W SŁUPSKU
OGŁASZA NABÓR

 na wolne stanowisko pracy

Inspektor w dziale technicznym

w pełnym wymiarze czasu pracy.

Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony z możliwością przedłużenia

  1. Wymagania :
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej bądź obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie wyższe / średnie techniczne/ogólnobudowlane,
  • doświadczenie zawodowe: w zakresie wykonywania i rozliczania robót remontowych, bieżącej konserwacji oraz usuwanie awarii w branży ogólnobudowlanej, stolarsko-ciesielskiej i zduńskiej,
  • umiejętności zawodowe: obsługa programu do kosztorysowania RODOS, pakietu Microsoft Office,
  • ogólny staż pracy: minimum 1 rok,
  1. Wymagania dodatkowe:
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • umiejętność współpracy z klientami,
  • odpowiedzialność,
  • kreatywność,
  • rzetelność,
  • terminowość,
  • dokładność,
  • komunikatywność,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odporność na stres,
  • pewność siebie i motywacja do pracy
  1. Opis stanowiska:

Do głównych zadań na ww. stanowisku należy m.in.:

  • nadzór nad realizacją prac remontowych i bieżącej konserwacji w branży ogólnobudowlanej, stolarsko-ciesielskiej, zduńskiej,
  • sporządzanie opinii technicznych, kosztorysów inwestorskich,
  • udzielanie pisemnych odpowiedzi w sprawach technicznych,
  1. Warunki pracy na stanowisku:
  • intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi,
  • praca wykonywana wewnątrz budynku i w terenie.

Wymagane dokumenty:

  • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów
    lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów),
  • kserokopie świadectw pracy dokumentujący wymagane roczne doświadczenie lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni z praw publicznych,
  • klauzula informacyjna w procesie rekrutacji (RODO).


Prezes Spółki może w każdym etapie unieważnić procedurę naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

Termin składania dokumentów od 29.06.2022 do 13.07.2022 roku do godz. 9.00

Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej: www.pgm.slupsk.pl

Dokumenty aplikacyjne kandydatów biorących udział w rekrutacji, którzy nie zostali zatrudnieni, będą do odebrania w Dziale Kadr przez okres 14 dni od zakończenia rekrutacji. Po tym terminie zostaną zniszczone przez Komisję rekrutacyjną

 

 pliki do pobrania:

powrót do góry strony