Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku

Przejdź do treści Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Menu główne

AGNIESZKA ZWIERZ

PREZES PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
 W SŁUPSKU
OGŁASZA NABÓR ZEWNĘTRZNY

 na wolne stanowisko pracy

Pracownik Windykacji

w pełnym wymiarze czasu pracy.

Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony z możliwością przedłużenia

  1. Wymagania :
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej bądź obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie kierunkowe (średnie lub wyższe),
  • mile widziane doświadczenie w wykonywanym zawodzie,
  • ogólny staż pracy: minimum 1 rok,
  • biegła obsługa programów pakietu Office (Word, Excel),
  • znajomość programów bilingowych/f-k i pakietu MS Office.
  • znajomość przepisów prawa cywilnego,
  • znajomość ustawy o własności lokali ( w zakresie wspólnot),
  • znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • terminowość,
  • rzetelność,
  • dokładność,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • obowiązkowość,
  • nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
  • znajomość obsługi komputera,
  1. Opis stanowiska:

Do głównych zadań na ww. stanowisku należy m.in.:

  • realizacja procesu windykacji zgodnie z przyjętymi procedurami,
  • wystawianie wezwań do zapłaty i innych wezwań,
  • bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z dłużnikami, w tym w terenie,
  • analiza sald,
  • weryfikacja zgromadzonej dokumentacji dotyczącej klienta i proponowanych dalszych działań windykacyjnych,
  • obsługa klienta,
  • sporządzanie sprawozdań wewnętrznych,
  • obsługa programu DOM5.
  1. Warunki pracy na stanowisku:
  • intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi,
  • długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej,
  • praca wykonywana wewnątrz budynku i w terenie.

Wymagane dokumenty:

  • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów
    lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów),
  • kserokopie świadectw pracy dokumentujący wymagane doświadczenie
    lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni z praw publicznych,
  • klauzula informacyjna w procesie rekrutacji (RODO).


Prezes Spółki może w każdym etapie unieważnić procedurę naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

Termin składania dokumentów od 03.03.2023 do 31.03.2023 do godz. 9.00

Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej: www.pgm.slupsk.pl

Dokumenty aplikacyjne kandydatów biorących udział w rekrutacji, którzy nie zostali zatrudnieni, będą do odebrania w Dziale Kadr przez okres 14 dni od zakończenia rekrutacji. Po tym terminie zostaną zniszczone przez Komisję rekrutacyjną

 pliki do pobrania:

powrót do góry strony