Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku

Przejdź do treści Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Menu główne

AGNIESZKA ZWIERZ

PREZES PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
 W SŁUPSKU
OGŁASZA NABÓR ZEWNĘTRZNY

 na wolne stanowisko pracy

Pracownik ds. administracyjnych i obsługi sekretariatu

w Dziale Kadr, Płac i Administracji

w pełnym wymiarze czasu pracy.

Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony z możliwością przedłużenia

  1. Wymagania:
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej bądź obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie kierunkowe administracyjne lub ekonomiczne (średnie lub wyższe),
  • doświadczenie w wykonywanym zawodzie,
  • ogólny staż pracy: minimum 1 rok,
  • biegła obsługa programów pakietu Office (Word, Excel).
  1. Wymagania dodatkowe:
  • uczciwość,
  • terminowość,
  • rzetelność,
  • skrupulatność,
  • dobra organizacja pracy,
  • obowiązkowość,
  • odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
  • pewność siebie i motywacja do pracy,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • kreatywność,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • odporność na stres.
  1. Opis stanowiska:

Do głównych zadań na stanowisku administracyjnym należy m.in.:

  • obsługa programu DOM 5 w zakresie niezbędnym do prowadzenia spraw administracyjnych,
  • sporządzanie miesięcznej listy obecności dla pracowników Spółki,
  • powadzenie ewidencji i sporządzanie skierowań na profilaktyczne badania lekarskie,
  • sporządzenie informacji o terminach ważności szkoleń BHP,
  • sporządzanie wniosków o organizację stażu, zatrudnienie osób bezrobotnych w ramach prac interwencyjnych i innych programów,
  • sporządzanie umów na ryczałt samochodowy,
  • sporządzanie i rejestrowanie zezwoleń na parkowanie dla pracowników i wykonawców Spółki,
  • weryfikacja i zatwierdzanie oświadczeń dotyczących rozliczenia ryczałtu samochodowego,
  • prowadzenie spraw związanych z działaniem archiwum kadrowo-płacowego,
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
  • zakup materiałów biurowych i wyposażenia biur Spółki, biletów sieciowych dla pracowników Spółki oraz prenumeraty wydawnictw,
  • przygotowanie danych do terminowego dokonania wpłat abonamentów radiowo – telewizyjnych,
  • prowadzenie indywidualnych kart inwentarzowych przedmiotów nietrwałych będących w użytkowaniu pracowników,
  • koordynacja zadań związanych z przeprowadzeniem inwentaryzacji składników majątku Spółki stanowiących wyposażenie biur,
  • prowadzenie rejestru faktur, rachunków i innych dokumentów finansowych dotyczących usług i świadczeń dostarczanych do nieruchomości administrowanych przez Spółkę,
  • prowadzenie, gromadzenie i zabezpieczenie oraz archiwizowanie dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw, zgodnie z procedurami wewnątrzzakładowymi i przepisami szczególnymi,
  • przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.

Do głównych zadań na stanowisku obsługi sekretariatu należy m.in.:

  • przyjmowanie i ewidencja korespondencji w dzienniku podawczym w formie elektronicznej DOM5,
  • adresowanie, wysyłanie i prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej,
  • wydawanie korespondencji do poszczególnych administracji, działów i innych komórek organizacyjnych Spółki, a także urzędów,
  • codzienne przekazywanie korespondencji do dekretacji i podpisu,
  • prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej i wewnętrznej w Spółce,
  • prowadzenie rejestru faktur, rachunków i innych dokumentów finansowych,
  • zabezpieczenie dokumentacji oraz pieczątek w czasie nieobecności w sekretariacie oraz po zakończeniu dnia pracy,
  • bezpośrednia i pośrednia obsługa klienta,
  • przyjmowanie i rejestrowanie, skarg i zażaleń,
  • właściwe użytkowanie urządzeń biurowych,
  • obsługa centrali w zakresie łączenia rozmów telefonicznych z zewnątrz,
  1. Warunki pracy na stanowisku:
  • intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi,
  • długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej,
  • praca wykonywana wewnątrz budynku i w terenie.

Wymagane dokumenty:

  • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów),
  • kserokopie świadectw pracy dokumentujący wymagane doświadczenie
    lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni z praw publicznych,
  • klauzula informacyjna w procesie rekrutacji (RODO).


Prezes Spółki może w każdym etapie unieważnić procedurę naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

Termin składania dokumentów od 15.11.2024 do 29.11.2024 roku do godz. 9.00

Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej: www.pgm.slupsk.pl

Dokumenty aplikacyjne kandydatów biorących udział w rekrutacji, którzy nie zostali zatrudnieni, będą do odebrania w Dziale Kadr przez okres 14 dni od zakończenia rekrutacji. Po tym terminie zostaną zniszczone przez Komisję rekrutacyjną

 pliki do pobrania:

    powrót do góry strony