KSIĘGOWOŚĆ
AGNIESZKA ZWIERZ
PREZES PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
W SŁUPSKU
OGŁASZA NABÓR ZEWNĘTRZNY
na wolne stanowisko pracy
w dziale księgowości, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony z możliwością przedłużenia
1. Wymagania:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej bądź obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie - wyższe lub średnie o profilu ekonomicznym,
- doświadczenie w obszarze księgowości,
- umiejętność sporządzania analiz finansowych,
- dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne,
- ogólny staż pracy: minimum 1 rok,
- mile widziana znajomość przepisów z zakresu:
- Ustawy o rachunkowości,
- Ustawy o podatku dochodowym i podatku VAT,
- Ustawa o własności lokali, - znajomość pakietu MS Office (Word, Excel).
2. Wymagania dodatkowe:
- uczciwość,
- rzetelność,
- skrupulatność,
- dobra organizacja pracy,
- obowiązkowość,
- odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- odporność na stres.
3. Opis stanowiska:
Do głównych zadań należą m.in.:
- księgowanie dokumentów, analiza sald, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów, sporządzanie przelewów,
- sporządzanie rozliczeń,
- bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości wspólnot mieszkaniowych,
- obsługa programu informatycznego DOM 5 firmy Sacer.
- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
- udzielanie informacji klientom Spółki
- współpraca z administratorami.
4. Warunki pracy na stanowisku:
- intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi,
- długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej,
- praca wykonywana wewnątrz budynku.
5. Wymagane dokumenty:
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów),
- kserokopie świadectw pracy dokumentujący wymagane doświadczenie
lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego, - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni z praw publicznych,
- klauzula informacyjna w procesie rekrutacji (RODO).
Prezes Spółki może w każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- pocztą e-mail na adres: rekrutacja@pgm.slupsk.pl
Termin składania dokumentów od 20.01.2025 do 31.01.2025 roku do godz. 9.00
Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej: www.pgm.slupsk.pl
Dokumenty aplikacyjne kandydatów biorących udział w rekrutacji, którzy nie zostali zatrudnieni, będą do odebrania w Dziale Kadr przez okres 14 dni od zakończenia rekrutacji. Po tym terminie zostaną zniszczone przez Komisję rekrutacyjną
pliki do pobrania: