INSPEKTOR NADZORU
AGNIESZKA ZWIERZ
PREZES PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
W SŁUPSKU
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
Inspektor Nadzoru
w pełnym wymiarze czasu pracy.
Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony z możliwością przedłużenia
- Wymagania:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej bądź obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie techniczne budowlane, wyższe inżynierskie, magister inżynier
w specjalności KONSTR. - BUD. - doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata na stanowisku technika budowlanego lub kierownika budowy,
- umiejętności zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, przynależność do PIIB,
- doświadczenie w przeglądach technicznych budynków,
- Wymagania dodatkowe:
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- umiejętność współpracy z klientami,
- odpowiedzialność,
- kreatywność,
- rzetelność,
- terminowość,
- dokładność,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres,
- pewność siebie i motywacja do pracy
- Opis stanowiska:
Do głównych zadań na ww. stanowisku należy m.in.:
- wykonywanie przeglądów budowlanych rocznych i pięcioletnich zgodnie z Ustawą- Prawo Budowlane,
- umiejętność czuwania nad prawidłowym procesem realizacji budowy lub robót budowlanych
- umiejętność kosztorysowania robót, praktyczna znajomość pakietu MS-OFFICE,
- praktyczna wiedza z zakresu stosowania Prawa Budowlanego, przepisów technicznych oraz norm branżowych,
- nadzór i kontrola nad remontami obiektów w zasobach spółki,
- czynny udział w projektach o charakterze doradztwa technicznego w branży budowlanej, w ramach audytów technicznych budynków.
- Warunki pracy na stanowisku:
- intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi,
- praca wykonywana wewnątrz budynku i w terenie,
- praca na wysokości powyżej 3m.
Wymagane dokumenty:
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów
lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów), - kserokopie świadectw pracy dokumentujący wymagane doświadczenie lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni z praw publicznych,
- klauzula informacyjna w procesie rekrutacji (RODO).
Prezes Spółki może w każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- pocztą e-mail na adres: rekrutacja@pgm.slupsk.pl
Termin składania dokumentów do 31.12.2023 roku do godz. 9.00
Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej: www.pgm.slupsk.pl
Dokumenty aplikacyjne kandydatów biorących udział w rekrutacji, którzy nie zostali zatrudnieni, będą do odebrania w Dziale Kadr przez okres 14 dni od zakończenia rekrutacji. Po tym terminie zostaną zniszczone przez Komisję rekrutacyjną
pliki do pobrania: