Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku

Przejdź do treści Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Menu główne

AGNIESZKA ZWIERZ

PREZES PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
 W SŁUPSKU
OGŁASZA NABÓR

 na wolne stanowisko pracy

Administrator

w Administracji Zasobów Gminy

w pełnym wymiarze czasu pracy

Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony z możliwością przedłużenia

  1. Wymagania :
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej bądź obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie minimum średnie, udokumentowane egzaminem maturalnym,
  • ogólny staż pracy: minimum 1 rok,
  • umiejętności zawodowe: znajomość przepisów ustawy lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
  • doświadczenie zawodowe: mile widziane
  1. Wymagania dodatkowe:
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • umiejętność współpracy z klientami,
  • odpowiedzialność,
  • kreatywność,
  • rzetelność,
  • terminowość,
  • dokładność,
  • komunikatywność,
  • umiejętność argumentowania,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odporność na stres,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • pewność siebie i motywacja do pracy.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

Do głównych zadań na ww. stanowisku należy m.in.:

  • znajomość przepisów prawnych, zarządzeń, wytycznych wydawanych przez Prezesa PGM Sp. z o.o. w zakresie prowadzonych spraw,
  • sumienn i dokładne prowadzenie spraw związanych z administrowaniem lokalami,
  • prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami należących do Miasta Słupska,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi PGM Sp. z o.o. i odpowiednimi wydziałami Urzędu Miejskiego,
  • zarządzanie lokalami gminnymi w nieruchomości w tym: prowadzenie spraw
    w zakresie przyjmowania zgłoszeń, prowadzenia korespondencji, prowadzenia teczek najemców lokali, wprowadzania zmian danych najemców lokali, odczyty wodomierzy,
  • obsługa najemców,
  • sporządzanie umów najmu,
  • udzielanie odpowiedzi na pisma i wnioski najemców,
  • udział w procesie windykacji w zakresie zgodnym z przyjętą procedurą wewnętrzną, 
  • doskonalenie znajomości przepisów prawa umożliwiających efektywną pracę.
  1. Warunki pracy na stanowisku:
  • intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi
  • długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej,
  • praca wykonywana wewnątrz budynku i w terenie.

Wymagane dokumenty:

  • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów
    lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów),
  • kserokopie świadectw pracy dokumentujące wymagane roczne doświadczenie lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni z praw publicznych,
  • klauzula informacyjna w procesie rekrutacji (RODO).


Prezes Spółki może w każdym etapie unieważnić procedurę naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

Termin składania dokumentów od 29.10.2024 do 12.11.2024 roku do godz. 9.00

Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej: www.pgm.slupsk.pl

Dokumenty aplikacyjne kandydatów biorących udział w rekrutacji, którzy nie zostali zatrudnieni, będą do odebrania w Dziale Kadr przez okres 14 dni od zakończenia rekrutacji. Po tym terminie zostaną zniszczone przez Komisję rekrutacyjną

 

 pliki do pobrania:

powrót do góry strony