Pogotowie Techniczne
Pogotowie Techniczne
w godzinach pracy administracji (7:00-15:00)
Administracja Zasobów Gminy tel. (59) 84 87 671;
Administracja Wspólnot Mieszkaniowych tel. (59) 84 87 640;
po godzinach pracy administracji (15:00-7:00) oraz w dni wolne i święta
Dla budynków komunalnych (Administracja Zasobów Gminy)
Pogotowie PGM wod-kan, gaz. tel. 693-725-851
Pogotowie PGM elektryczne tel. 601-840-491 lub (59) 842-96-51
Dla budynków Wspólnot Mieszkaniowych (Administracja Wspólnot Mieszkaniowych)
Pogotowie PGM wod-kan, gaz. tel. 693 725 851 od 01.01.2023
Pogotowie PGM elektryczne tel. 601-840-491 lub (59) 842-96-51
Pogotowie ciepłownicze Engie EC Słupsk 993
Pogotowie gazowe 992
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w ramach swej działalności gwarantuje, mieszkańcom lokali gminnych i własnościowych wspólnot mieszkaniowych, którymi zarządza, całodobową pomoc służb technicznych.
W godzina od 7 do 15 zgłoszenia awarii przyjmują administracje, natomiast w godz. od 15 do 7 oraz w weekendy interwencje przyjmuje Pogotowie Techniczne PGM. Służby pogotowia należy informować o wszelkich awariach oraz innych zdarzeniach mogących zagrozić życiu i zdrowiu mieszkańców oraz zagrażających konstrukcji technicznej budynku. Pogotowie usuwa awarie w zakresie związanym z sieciami wodno-kanalizacyjnymi, ciepłowniczymi, gazami, instalacją elektryczną. Pogotowie techniczne prowadzi prace w zakresie zabezpieczenia i napraw wszystkich awarii występujących w częściach wspólnych budynku, w lokalach gminnych oraz za obciążeniem właściciela mieszkania w lokalach własnościowych.
Szczegółowy zakres świadczenia usług w ramach „Pogotowia Technicznego”:
Instalacja wodociągowa - usuwanie awarii instalacji wewnątrz budynków, pionów i poziomów wodociągowych oraz instalacje w lokalach w zakresie wymiany: uszkodzonych śrubunków, głowic zaworów przelotowych, uszkodzonych rur; zabezpieczenie obiektu w sytuacjach awaryjnych w przypadku znacznego uszkodzenia instalacji wodnej poprzez odcięcie dopływu wody do uszkodzonego odcinka instalacji.
Instalacja kanalizacyjna - usuwanie awarii instalacji w wewnątrz i na zewnątrz budynków do przykanalika pionów i poziomów kanalizacyjnych. Udrożnienie pionów i poziomów, usuwanie przecieków, wypompowanie wody lub fekalii z pomieszczeń piwnicznych w przypadku awarii sieci.
Instalacja gazowa - usuwanie awarii wewnętrznych instalacji gazowych w budynkach, ich zlokalizowanie, usunięcie lub zabezpieczenie nieszczelności pionów i poziomów oraz odcięcie instalacji w lokalach od zaworu głównego. W przypadku stwierdzenia nieszczelności lub niesprawności odbiornika gazu odcięcie dopływu gazu od odbiornika.
Instalacje elektryczne - usunięcie awarii elektrycznych w obrębie klatek schodowych i piwnicznych; uszkodzenia przewodów elektrycznych i liczników.