Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku

Przejdź do treści Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Menu główne

Pogotowie Techniczne

w godzinach pracy administracji (7:00-15:00)   

Administracja Zasobów Gminy                      tel. (59) 84 87 671; 

Administracja Wspólnot Mieszkaniowych   tel. (59) 84 87 640;

po godzinach pracy administracji (15:00-7:00) oraz w dni wolne i święta

Dla budynków komunalnych (Administracja Zasobów Gminy)

Pogotowie PGM wod-kan, gaz.   tel. 693-725-851

Pogotowie PGM elektryczne       tel. 601-840-491 lub (59) 842-96-51

Dla budynków Wspólnot Mieszkaniowych (Administracja Wspólnot Mieszkaniowych)

Pogotowie PGM wod-kan, gaz.   tel. 693 725 851   od 01.01.2023 

Pogotowie PGM elektryczne       tel. 601-840-491 lub (59) 842-96-51

 

Pogotowie ciepłownicze Engie EC Słupsk 993

Pogotowie gazowe 992

  

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w ramach swej działalności gwarantuje, mieszkańcom lokali gminnych i własnościowych wspólnot mieszkaniowych, którymi zarządza,  całodobową pomoc służb technicznych.

W godzina od 7 do 15 zgłoszenia awarii przyjmują administracje, natomiast w godz. od 15 do 7 oraz w weekendy interwencje przyjmuje Pogotowie Techniczne PGM. Służby pogotowia należy informować o wszelkich awariach  oraz innych zdarzeniach mogących zagrozić życiu i zdrowiu mieszkańców oraz zagrażających konstrukcji technicznej budynku. Pogotowie usuwa awarie w zakresie związanym z sieciami wodno-kanalizacyjnymi,  ciepłowniczymi, gazami, instalacją elektryczną.  Pogotowie techniczne prowadzi prace w zakresie zabezpieczenia i napraw wszystkich awarii występujących w częściach wspólnych budynku, w lokalach gminnych oraz za obciążeniem właściciela mieszkania w lokalach własnościowych.

Szczegółowy zakres świadczenia usług w ramach „Pogotowia Technicznego”:

Instalacja wodociągowa - usuwanie awarii instalacji wewnątrz budynków, pionów i poziomów wodociągowych oraz instalacje w lokalach w zakresie wymiany: uszkodzonych śrubunków, głowic zaworów przelotowych, uszkodzonych rur; zabezpieczenie obiektu w sytuacjach awaryjnych w przypadku znacznego uszkodzenia instalacji wodnej poprzez odcięcie dopływu wody do uszkodzonego odcinka instalacji.

Instalacja kanalizacyjna - usuwanie awarii instalacji w wewnątrz i na zewnątrz budynków do przykanalika pionów i poziomów kanalizacyjnych. Udrożnienie pionów i poziomów, usuwanie przecieków, wypompowanie wody lub fekalii z pomieszczeń piwnicznych w przypadku awarii sieci.

Instalacja gazowa - usuwanie awarii wewnętrznych instalacji gazowych w budynkach, ich zlokalizowanie, usunięcie lub zabezpieczenie nieszczelności pionów i poziomów oraz odcięcie instalacji w lokalach od zaworu głównego. W przypadku stwierdzenia nieszczelności lub niesprawności odbiornika gazu odcięcie dopływu gazu od odbiornika.

Instalacje elektryczne - usunięcie awarii elektrycznych w obrębie klatek schodowych i piwnicznych; uszkodzenia przewodów elektrycznych i liczników.

powrót do góry strony