Administracja Zasobów Gminy
ADMINISTRACJA ZASOBÓW GMINY
Do zadań administratorów należy w szczególności:
- załatwianie wszelkich spraw zgłaszanych przez najemców bez kierowania ich do innych komórek organizacyjnych PGM oraz informowanie najemców o ich prawach i obowiązkach.
- prowadzenie i bieżące aktualizowanie dokumentacji gminnych lokali mieszkalnych (m.in. umowy najmu, karty wymiaru opłat);
- przekazywanie najemcom lokali przydzielonych decyzją Urzędu Miejskiego;
- informowanie najemców o zmianach wysokości opłat w formie stosownych aneksów;
- przygotowanie stosownych wniosków do działu prawnego celem wyegzekwowania ewentualnych zobowiązań w trybie sądowym oraz prowadzenie windykacji w stosunku do najemców lokali gminnych;
- kontrola sposobu wykorzystania lokali mieszkalnych przez najemców
- informowanie najemców o ich prawach i obowiązkach.
- dbałość o stan techniczny budynków, lokali mieszkalnych, socjalnych i użytkowych będących własnością gminy;
- kierowanie wniosków do pionu technicznego w sprawie wykonywania prac remontowo-konserwacyjnych;
- odbiór i plombowanie indywidualnych wodomierzy, kontrola ich wskazań oraz prowadzenie rejestru stanów liczników.
- kontrola wskazań liczników zużycia wody, energii elektrycznej i cieplnej w nieruchomości oraz weryfikacja otrzymywanych faktur od dostawców mediów
- nadzorowanie i rozliczanie prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości, koszeniem trawników, prześwietlaniem drzew, itp.
- kontrola stanu piwnic i strychów pod kątem bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
ADMINISTRACJA ZASOBÓW GMINY
Pl. Zwycięstwa 4
Kierownik - Anna Dziuba
tel. sekretariat (59) 84 87 671
fax. (59) 842 39 31
e-mail: anna.dziuba@pgm.slupsk.pl
Administratora, który zajmuje się danym budynkiem można odszukać poprzez baner "Twój administrator", kierując się nazwą ulicy.
Administratorzy przyjmują mieszkańców
Poniedziałek od 7:00 - 17:00
Wtorek - czwartek od 7:00 - 15:00
Piątek od 7:00 - 13:00
Konto ogólne dla najemców lokali gminnych: BRE BANK SA: 81 1140 1153 0000 2180 2900 1001