Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku

Przejdź do treści Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Menu główne

ADMINISTRACJA WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH

Do zadań administratorów należy w szczególności:

  • załatwianie wszelkich spraw zgłaszanych przez właścicieli;
  • prowadzenie i bieżące aktualizowanie dokumentacji nieruchomości, zawierającą aktualną mapkę nieruchomości, szczegółowe dane o budynku, wypis z rejestrów gruntów, akty notarialne, karty wymiaru opłat, rozliczenia roczne właścicieli lokali, wszystkie uchwały wspólnoty a także cała korespondencję z członkami wspólnoty;
  • przygotowanie i prowadzenie rocznych zebrań wspólnot mieszkaniowych;
  • przygotowanie planów gospodarczych budynków w oparciu o wnioski właścicieli i propozycje z przeglądów technicznych; 
  • dbałość o stan techniczny części wspólnych nieruchomości;
  • kierowanie wniosków do pionu technicznego w sprawie wykonywania prac remontowo-konserwacyjnych;
  • kontrola wywiązywania się właścicieli lokali z realizacji przyjętych uchwał wspólnoty (terminowość wpłat) i ewentualne podejmowanie działań celem uniknięcia przez właściciela lokalu konsekwencji przewidzianych w art.16 ustawy o własności lokali (utrata lokalu bez prawa do lokalu zamiennego);
  • kontrola wskazań liczników zużycia wody oraz prowadzenie rejestru stanów liczników, energii elektrycznej i cieplnej w nieruchomości oraz weryfikacja otrzymywanych faktur od dostawców mediów;
  • nadzorowanie i rozliczanie prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości, koszeniem trawników, prześwietlaniem drzew, itp.;
  • kontrola stanu piwnic i strychów pod kątem bezpieczeństwa przeciwpożarowego;

   

   

ADMINISTRACJA WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
ul. Niemcewicza 15


Kierownik - Renata Dyjas

   

Administratora, który zajmuje się daną wspólnotą lub lokalem, można odszukać poprzez baner "Twój administrator", kierując się nazwą ulicy.

 

Administratorzy przyjmują mieszkańców

Poniedziałek od 7:00 - 17:00

Wtorek - czwartek od 7:00 - 15:00

Piątek od 7:00 - 13:00

 

 

powrót do góry strony