Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku

Przejdź do treści Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Menu główne

Internetowa Obsługa Kontrahentów (IOK) umożliwia właścicielom oraz najemcom lokali komunalnych (w oparciu ważną umowę) dostęp do informacji o posiadanym (wynajmowanym) lokalu, takich jak: salda opłat, naliczenia, wpłaty, stany wodomierzy (z możliwością wprowadzenia odczytu) itp.

Aby uzyskać dostęp do IOK, należy wypełnić formularz (wniosek) o wydanie hasła, który dostępny jest w następnej opcji.  

Można również wydrukować wniosek i przesłać skan (lub zdjęcie) drogą elektroniczną na adres iok@pgm.slupsk.pl. We wniosku należy podać adres posiadanego e-maila, jak również adres lokalu.

Wniosek można również złożyć osobiście w sekretariatach lub do skrzynek znajdujących się na budynkach poszczególnych administracji, koniecznie pamiętając o podaniu swojego adresu mailowego.

Identyfikator oraz hasło zostanie przesłane drogą mailową, po potwierdzeniu tożsamości składającego wniosek.

Podczas pierwszego logowania, należy zapoznać się z Regulaminem IOK i zaakceptować go. Również należy dokonać zmiany hasła dostępu, poprzez dwukrotne podanie nowego hasła.

Poniżej do pobrania Regulamin IOK i  druk Wniosku.

powrót do góry strony