Przejdź do treści
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

W DZIALE TECHNICZNYM

Prezes Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
Ogłasza nabór na stanowisko
w DzialeTechnicznym w pełnym wymiarze czasu pracy.

Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony z możliwością przedłużenia

 

  1. Wymagania :
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej bądź obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne,
  • mile widziane doświadczenie w wykonywanym zawodzie,
  • znajomość technologii wykonywania robót ogólnobudowlanych,
  • mile widziane uprawnienia budowlane, dozorowe, eksploatacyjne.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • dobra organizacja pracy,
  • sumienne wykonywanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • umiejętność współpracy z klientami,
  • odpowiedzialność,
  • kreatywność,
  • rzetelność,
  • terminowość,
  • dokładność,
  • komunikatywność,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odporność na stres,
  • pewność siebie i motywacja do pracy
  • obsługa programu m.in. Word, Excel.

   

  1. Opis stanowiska:

Do głównych zadań na ww. stanowisku należy m.in.:

  • sprawowanie nadzoru technicznego nad wykonawstwem prac remontowych w budynkach i lokalach,
  • ustalanie zakresu prac remontowych w lokalach komunalnych,
  • nadzór nad usuwaniem usterek w okresie gwarancyjnym,
  • uczestniczenie w odbiorach prac remontowych,
  • współpraca z Działem Inwestycji w zakresie planowania zadań związanych z utrzymaniem należytego stanu technicznego budynków i lokali,
  • współpraca z wykonawcami prac robót budowlanych,
  • załatwianie skarg i wniosków oraz interwencji w sprawach technicznych.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • klauzula informacyjna w procesie rekrutacji,


Prezes Spółki może w każdym etapie unieważnić procedurę naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

na adres e- mail rekrutacja@pgm.slupsk.pl

Termin składania dokumentów do 26.06.2020 roku do godz. 9.00

Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej: www.pgm.slupsk.pl

Dokumenty aplikacyjne kandydatów biorących udział w rekrutacji, którzy nie zostali zatrudnieni, będą do odebrania w Dziale Kadr przez okres 14 dni od zakończenia rekrutacji. Po tym terminie zostaną zniszczone przez Komisję rekrutacyjną.

 

back to top