Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku

Przejdź do treści Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Menu główne

Prezes Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
Ogłasza nabór na stanowisko pracownika
w dziale technicznym w pełnym wymiarze czasu pracy.

Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony z możliwością przedłużenia

  1. Wymagania :
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej bądź obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie wyższe lub średnie
  • umiejętności zawodowe: znajomość przepisów ustawy o ochronie praw lokatorów oraz ustawy o własności lokali w zakresie Wspólnot,
  • mile widziane doświadczenie w wykonywanym zawodzie.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • umiejętność współpracy z klientami,
  • odpowiedzialność,
  • kreatywność,
  • rzetelność,
  • terminowość,
  • dokładność,
  • komunikatywność,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odporność na stres,
  • pewność siebie i motywacja do pracy

 Opis stanowiska:

  • prowadzenie spraw związanych z pracami elektrycznymi, teletechnicznymi oraz instalacjami domofonowymi,
  • sprawdzanie wniosków i zgłoszeń remontowych wynikających z podań lokatorów,
  • wystawianie zleceń na wykonanie prac elektrycznych, teletechnicznych oraz instalacji domofonowych a także nadzór nad ich terminową
    i rzetelną realizacją,
  • sporządzanie umów na roboty budowlane w zakresie prac elektrycznych, teletechnicznych i instalacji domofonowych oraz dopilnowanie przestrzegania ich zapisów przy realizacji umowy,
  • weryfikacja kosztorysów sporządzanych przez wykonawców robót oraz inne podmioty zewnętrzne,
  • sprawowanie nadzoru technicznego nad wykonawstwem robót remontowanych budynków i lokali,
  • dokonywanie odbiorów i sprawdzanie prawidłowości oraz jakości wykonywanych prac,
  • sporządzanie protokołów odbioru robót,
  • weryfikacja faktur i rachunków powykonawczych z nadzorowanych prac,
  • udział w odbiorach robót,
  • prowadzenie przeglądów technicznych /elektrycznych/ budynków zgodnie
    z posiadanymi aktualnymi uprawnieniami.

Do głównych zadań na ww. stanowisku należy m.in.:

  • prowadzenie spraw związanych z pracami

 Wymagane dokumenty:

  • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • klauzula informacyjna w procesie rekrutacji,


Prezes Spółki może w każdym etapie unieważnić procedurę naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

Termin składania dokumentów do 15.03.2021 roku do godz. 9.00

Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej: www.pgm.slupsk.pl

Dokumenty aplikacyjne kandydatów biorących udział w rekrutacji, którzy nie zostali zatrudnieni, będą do odebrania w Dziale Kadr przez okres 14 dni od zakończenia rekrutacji. Po tym terminie zostaną zniszczone przez Komisję rekrutacyjną

pliki do pobrania

 

powrót do góry strony