Przejdź do treści
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

PRACOWNIK DS ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH

Prezes Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
ogłasza nabór na stanowisko
Pracownika ds Administracyjno-Biurowych, w pełnym wymiarze czasu pracy.

Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony z możliwością przedłużenia

 

  1. Wymagania:
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej bądź obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie średnie lub wyższe - administracyjne lub ekonomiczne,
  • mile widziane doświadczenie w wykonywanym zawodzie.
  • biegła obsługa programów pakietu Office (Word, Excel)
  1. Wymagania dodatkowe:
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • umiejętność współpracy z klientami,
  • odpowiedzialność,
  • kreatywność,
  • rzetelność,
  • terminowość,
  • dokładność,
  • komunikatywność,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odporność na stres,
  • pewność siebie i motywacja do pracy
  1. Opis stanowiska:

Do głównych zadań na ww. stanowisku należy m.in.:

  • znajomość przepisów prawnych, zarządzeń, pism okólnych, procedur i wytycznych wydawanych przez Prezesa PGM Sp. z o.o. 
  • obłsługa sekretariatu w zakresie przyjmowania i wysyłki korespondencji
  • rejestracja pism przychodzących i wychodzących
  • rejestracja faktur przychodzących
  • przyjmowanie interesantów i udzielanie informacji
  • obsługa centrali telefonicznej
  • obsługa urządzeń biurowych
  • realizacja zamówień w zakresie wyposażenia biur spółki
  1. Wymagane dokumenty:
  • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • klauzula informacyjna w procesie rekrutacji,


Prezes Spółki może w każdym etapie unieważnić procedurę naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

na adres e- mail       rekrutacja@pgm.slupsk.pl

Termin składania dokumentów do 26.06.2020 roku do godz. 9.00

Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej: www.pgm.slupsk.pl

Dokumenty aplikacyjne kandydatów biorących udział w rekrutacji, którzy nie zostali zatrudnieni, będą do odebrania w Dziale Kadr przez okres 14 dni od zakończenia rekrutacji. Po tym terminie zostaną zniszczone przez Komisję rekrutacyjną.

back to top