Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku

Przejdź do treści Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Menu główne

ADMINISTRACJA WSPÓLNOT I LOKALI

Do zadań administratorów należy w szczególności:

  • załatwianie wszelkich spraw zgłaszanych przez właścicieli oraz najemców lokali mieszkalnych i socjalnych;
  • prowadzenie i bieżące aktualizowanie dokumentacji nieruchomości, zawierającą aktualną mapkę nieruchomości, szczegółowe dane o budynku, wypis z rejestrów gruntów, akty notarialne, karty wymiaru opłat, rozliczenia roczne właścicieli lokali, wszystkie uchwały wspólnoty a także cała korespondencję z członkami wspólnoty;
  • prowadzenie i bieżąca analiza dokumentacji dotyczącej lokali gminnych, w szczególności kwestii związanych z umowami najmu i kart wymiaru opłat;
  • przekazywanie najemcom lokali przydzielonych decyzją Urzędu Miejskiego;
  • przygotowanie i prowadzenie rocznych zebrań wspólnot mieszkaniowych;
  • przygotowanie planów gospodarczych budynków w oparciu o wnioski właścicieli i propozycje z przeglądów technicznych; 
  • dbałość o stan techniczny części wspólnych nieruchomości, lokali mieszkalnych, socjalnych i użytkowych będących własnością gminy;
  • kierowanie wniosków do pionu technicznego w sprawie wykonywania prac remontowo-konserwacyjnych;
  • kontrola wywiązywania się właścicieli lokali z realizacji przyjętych uchwał wspólnoty (terminowość wpłat) i ewentualne podejmowanie działań celem uniknięcia przez właściciela lokalu konsekwencji przewidzianych w art.16 ustawy o własności lokali (utrata lokalu bez prawa do lokalu zamiennego);
  • przygotowanie stosownych wniosków do działu prawnego celem wyegzekwowania ewentualnych zobowiązań w trybie sądowym oraz prowadzenie windykacji w stosunku do najemców lokali gminnych;
  • odbiór i plombowanie  wodomierzy, kontrola ich wskazań oraz prowadzenie rejestru stanów liczników;
  • kontrola wskazań liczników zużycia wody, energii elektrycznej i cieplnej w nieruchomości oraz weryfikacja otrzymywanych faktur od dostawców mediów;
  • nadzorowanie i rozliczanie prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości, koszeniem trawników, prześwietlaniem drzew, itp.;
  • kontrola stanu piwnic i strychów pod kątem bezpieczeństwa przeciwpożarowego;
  • kontrola sposobu wykorzystania lokali mieszkalnych przez najemców
  • informowanie najemców o ich prawach i obowiązkach.


ADMINISTRACJA WSPÓLNOT i LOKALI NR 1 ( AWiL NR 1)
ul. Prusa 6

  • tel.: sekretariat (59) 84 87 590
  • fax.: (59) 84 87 591
  • pgm-baranskastatus pgm-baranska


ADMINISTRACJA WSPÓLNOT  i  LOKALI NR 2 (AWiL NR 2)
ul. Niemcewicza 15

 

Administratora, który zajmuje się daną wspólnotą lub lokalem, można odszukać poprzez baner "Twój administrator", kierując się nazwą ulicy.

 

Administratorzy przyjmują mieszkańców
od poniedziałku do czwartku w godzinach: 7.00 - 10.00   oraz  13.00 - 15.00, a w piątki  7.00 - 10.00.

Blankiety opłat dostępne są u administratorów.

 

 

 

powrót do góry strony