Przejdź do treści

Biuro Obsługi Mieszkańców

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku jako jedna z największych firm działających na słupskim rynku nieruchomości, obsługująca około 25% mieszkańców Miasta Słupska oferuje swoim klientom nową jakość świadczonych usług. Pragnąc  profesjonalnie zarządzać powierzonym mieniem komunalnym i wspólnotowym, oddał do użytku w dniu 20 października 2010r. Biuro Obsługi Mieszkańców. Siedziba biura mieści się przy ul. Plac Zwycięstwa 4, jest ona w pełni dostosowana do potrzeb naszych najemców. Naszej firmie zależy na jak najsprawniejszej obsłudze klienta świadczonej w komfortowych i przyjaznych warunkach. Biuro Obsługi Mieszkańców jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i ludzi starszych.
Biuro Obsługi Mieszkańców całkowicie zmienia system obsługi mieszkańca Miasta Słupska w zakresie usług świadczonych przez PGM Sp. z o.o. W ramach funkcjonowania BOM-u mieszkańcy mają możliwość:

- zapłacenia rachunków,

- uzyskania informacji o wysokości  czynszu i świadczeń

- wyjaśnienie spraw związanych z zaległościami płatniczymi

- pobrania blankietów wpłat

- pozyskania informacji na temat form spłaty zadłużenia

- raz w tygodniu mieszkańcy Słupska mają możliwość osobistego spotkania się z przedstawicielem Zarządu Spółki

Godziny otwarcia

KASY

w poniedziałek od godz. 8.15 do 13.30 i od godz. 14.30 do 15.45,

a od wtorku do piątku od godz. 7.15 do 13.30

Ostatniego dnia miesiąca kasa czynna do 13.30

tel. 59 84 87 703

INFORMACJA CZYNSZOWA

w poniedziałek od godz. 9.00 do 13.00 i od godz. 14.00 do 15.45,

a od wtorku do piątku od godz. 9.00 do godz. 13.00

tel. 59 84 25 222, kontakt telefoniczny możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach jak wyżej.

back to top