Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
Sp. z o. o.
w Słupsku

Administracja Wspólnot i Lokali

ADMINISTRACJA WSPÓLNOT I LOKALI

Do zadań administratorów należy w szczególności:

  • załatwianie wszelkich spraw zgłaszanych przez właścicieli oraz najemców lokali mieszkalnych i socjalnych;
  • prowadzenie i bieżące aktualizowanie dokumentacji nieruchomości, zawierającą aktualną mapkę nieruchomości, szczegółowe dane o budynku, wypis z rejestrów gruntów, akty notarialne, karty wymiaru opłat, rozliczenia roczne właścicieli lokali, wszystkie uchwały wspólnoty a także cała korespondencję z członkami wspólnoty;
  • prowadzenie i bieżąca analiza dokumentacji dotyczącej lokali gminnych, w szczególności kwestii związanych z umowami najmu i kart wymiaru opłat;
  • przekazywanie najemcom lokali przydzielonych decyzją Urzędu Miejskiego;
  • przygotowanie i prowadzenie rocznych zebrań wspólnot mieszkaniowych;
  • przygotowanie planów gospodarczych budynków w oparciu o wnioski właścicieli i propozycje z przeglądów technicznych; 
  • dbałość o stan techniczny części wspólnych nieruchomości, lokali mieszkalnych, socjalnych i użytkowych będących własnością gminy;
  • kierowanie wniosków do pionu technicznego w sprawie wykonywania prac remontowo-konserwacyjnych;
  • kontrola wywiązywania się właścicieli lokali z realizacji przyjętych uchwał wspólnoty (terminowość wpłat) i ewentualne podejmowanie działań celem uniknięcia przez właściciela lokalu konsekwencji przewidzianych w art.16 ustawy o własności lokali (utrata lokalu bez prawa do lokalu zamiennego);
  • przygotowanie stosownych wniosków do działu prawnego celem wyegzekwowania ewentualnych zobowiązań w trybie sądowym oraz prowadzenie windykacji w stosunku do najemców lokali gminnych;
  • odbiór i plombowanie  wodomierzy, kontrola ich wskazań oraz prowadzenie rejestru stanów liczników;
  • kontrola wskazań liczników zużycia wody, energii elektrycznej i cieplnej w nieruchomości oraz weryfikacja otrzymywanych faktur od dostawców mediów;
  • nadzorowanie i rozliczanie prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości, koszeniem trawników, prześwietlaniem drzew, itp.;
  • kontrola stanu piwnic i strychów pod kątem bezpieczeństwa przeciwpożarowego;
  • kontrola sposobu wykorzystania lokali mieszkalnych przez najemców
  • informowanie najemców o ich prawach i obowiązkach.


ADMINISTRACJA WSPÓLNOT i LOKALI NR 1 ( AWiL NR 1)
ul. Prusa 6

tel.: sekretariat (59) 84 87 590
fax.: (59) 84 87 591
pgm-baranskastatus pgm-baranska


ADMINISTRACJA WSPÓLNOT  i  LOKALI NR 2 (AWiL NR 2)
ul. Niemcewicza 15

tel.: sekretariat (59) 84 87 640
fax.: (59) 842 50 91
pgm-marzena_kazimierczakstatus pgm-marzena_kazimierczak

 

Administratora, który zajmuje się daną wspólnotą lub lokalem, można odszukać poprzez baner "Twój administrator", kierując się nazwą ulicy.

 

Administratorzy przyjmują mieszkańców
od poniedziałku do czwartku w godzinach: 7.00 - 10.00   oraz  13.00 - 15.00, a w piątki  7.00 - 10.00.

Blankiety opłat dostępne są u administratorów.

 

 

 

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.
76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4
tel.: +48 (59) 842 52 22 do 24 fax: +48 (59) 842 80 48
e-mail: sekretariat@pgm.slupsk.pl

Copyright © INFOCITY 2010